Další roční období už „ťuká na dveře“ a jste-li milovnicí módy, zásadní otázka zní, zaregistrovala jste nové trendy? U oblečení lze velice snadno zjistit co se nosí nebo bude nosit, a to jak z módních přehlídek, časopisů, portálů nebo “jen tak rozhlédnutím venku mezi lidmi”, ale jak je to s kabelky? Napovíme vám, tak se na to pojďme společně podívat.

Kabelky, které letí

Letos je tu hned několik trendů, ze kterých si tu svoji nej kabelku vybere snad každá žena. Začít můžeme “nestárnoucími” řetízky, které budou i letos patřit mezi hity. Je to trend již několik sezón a jinak tomu nebude ani letos.

Podíváme-li se na typy kabelek, dá se říct, že pofrčí malé kabelky. Mužským se sice těžko vysvětluje potřeba mini kabelky, do které se vejde sotva pár drobností, jenže ženy vědí, jak důležité je být sladěná do nejmenšího detailu.

V kurzu budou také tvz. bucket bag, které mají tvar jako kyblíček, a proto se jim někdy říká “kyblíkové” kabelky. V kurzu budou zejména kabelky z kůže a s kontrastními detaily. A je potřeba nezapomenout také na crossbody kabelky, které lze kombinovat s trendem uvedeným výše a trefit tak 2 mouchy jednou ranou při pořízení kožené kabelky crossbody.

Co se týče barev, lze očekávat oblibu v bílé barvě, a to ve všech jejích odstínech. Zároveň klasická černá a červená barva nebude stát v pozadí, a to minimálně u společenských a luxusních kousků.

Pokud hledáte inspiraci na stylové kabelky pro letošní rok, můžete si prohlédnou naši fotogalerii, anebo se rovnou podívat na web specialistů na kabelky, ze kterých si zaručeně vyberete.

Značky kabelek

Podle studie GfK Fashion, která byla provedena na vzorku přes tisíc osob, jedna třetina Čechů preferuje značkové oblečení a častěji se jedná o muže. Na druhou stranu 45 % dotázaných uvedlo, že značka pro ně není příliš důležitá. Ovšem ze studie také vyplývá, že tento postoj se bude do budoucna měnit u osob, pro něž není značka důležitá, by mělo ubývat.

Kvalita, styl a jedinečnost

Běžně se považuje, že Evropa je plná vyhlášených módních destinací, jako jsou Paříž, Londýn nebo Milán. Jakousi Meccou je spolu s Francií také Itálie, kde se dbá na prvotřídní kvalitu a jedinečný styl. Nejspíš v dnešní době se to již nedá plošně říct o všech výrobcích, ale některé módní domy si stále udržují svoji tradici zaměřenou na kvalitu, a nikoliv jen ekonomický zájem.

Cuoieria Fiorentina

Jednou ze značek, které si udržují svoji tradiční metodu výroby je Cuoieria Fiorentina, pro kterou je kvalita důležitá již od roku 1978. Od té doby udělala velký skok dopředu a v dnešní době se pyšní několika samostatnými liniemi výrobků. Podstatné rozdíly lze najít ve výběru kůže, a to kůží s potiskem, kde se nachází specifický toskánský vzor.

Florentské údolí Toskánska je z řemeslného hlediska svým způsobem velmi specifické. Tamní řemeslníci svou práci vykonávají celým srdcem a s notnou dávkou vášně, což se samozřejmě projevuje na samotných výrobcích. Výsledkem je výrobek, který budete mít na doživotí.

Zakladatel Cuoieria Fiorentina, Tizian Meini, se zabýval vývojem činění a zpracování kůže tradiční metodou, pomocí přírodních surovin, bez použití chemikálií. Tato metoda se používá dodnes a veškeré výrobky jsou precizně zpracované v tradiční rodinné dílně, kde se vše kontroluje a vyrábí ručně.

Cuoieria Fiorentina sortiment, to jsou jak dámské kabelky, kožené pásky i peněženky a další kožené produkty, které jsou realizovány v nadčasovém designu, a přizpůsobí se tak každé příležitosti. Kolekce jsou rafinované, všestranné, mladé, ale přitom se opírají o tradiční řemeslnou výrobu. Zdroj informací Gala Fashion.

Fiorelli

Další módní značka, kterou můžete najít v některé z módních destinací je Fiorelli, která si již před 30 let vydobyla své místo na módním trhu, a to nejen ve Velké Británii odkud pochází. V polovině 90’ let minulého století značka změnila kormidlo svého stylu a zaměřila se na mladší zákazníky, což přineslo velký úspěch po celém světě. Bohužel (a pro některé znalé bohudík) je stále v našich luzích a hájích méně známou značkou. Pokud vyjdete v ČR ven a na vašem rameni bude kabelka Fiorelli, nejspíš nepotkáte nikoho se stejným kouskem.

Fiorelli si zakládá na funkčnosti v kombinaci s prvotřídní elegancí. Vždyť také jejich návrháři se zaměřují na funkčnost kabelek a jejich mottem je: Kabelka – důležité vybavení do města. Funkčnost, styl a elegance jsou pak základním kamenem této filozofie. Kdo by pak nechtěl Fiorelli kabelky.

Prezentovat svoji značku na módní přehlídce je snem každého návrháře a Fiorelli se podařilo stát se pravidelným účastníkem hlavních módních přehlídek, a to jak na Paris Fashion Week či London Fashion Week což o sobě nemůže říct každá značka v módní branži.

Značky, které jsou v ČR známější

Santoro London

Tato značka nepotřebuje velkého představování, jelikož je po celém světě dobré známá. Santoro London si zakládá na neotřelém designu, který si získal srdce mnoha žen, slečen a dívek. Firma je známá svým originálním grafickým stylem, kde se vždy vyskytují panenky Gorjuss a Mirabelle.

Santoro London je lifestylová společnost s módními doplňky, kterou založili Lucio a Meera Santoro v roce 1985. V roce 2020, Santoro vyhrál Queen”s Awards for Enterprise for International Tradezdroj (anglicky).

Love Moschino

I tuto značku netřeba dlouze představovat, ale přeci jen se podíváme na malé okénko do historie. V roce 1983 Franco Moschino založil značku Moschino Couture, která patří do módního domu Moschino a jehož součástí je také Love Moschino. Franco Moschino býval přezdívaný „italský J. P. Gaultier“. V počátcích své kariéry pracoval jako designér v reklamě a až setkání s módní ikonou Versacem ho nasměrovalo k módě.

Love Moschino již před několika lety otevřel virtuální butik, kde si můžete koupit Love Moschino kabelku, kosmetickou taštičku, batoh nebo také parfémy Moschino, které jsou vyráběny na základě licence Euroitalia zdroj.

A jak vypadá Love Moschino kabelka? Podívejte se níže na kabelky, batohy a další.

Potřebujete se “hodit se do gala” a ještě být chic? Gala Fashion.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup