Potřebujete nový vůz, ale chybí vám milion v hotovosti? Nevěšte hlavu a pořiďte si jej na operativní leasing.

Patříte mezi ty, kteří v první řadě potřebují (nebo jednoduše chtějí) pravidelně používat nový automobil? Nechcete myslet na papírování, údržbu, ani pravidelný servis? Pak jste přímo ideálním kandidátem na službu operativní leasing.

Princip a fungování operativního leasingu

Její princip je snadný. I přesto, že vůz fyzicky nevlastníte, můžete jej reálně využívat, a to po dobu, na kterou s leasingovou společností podepíšete smlouvu. Ta většinou bývá na rok, po jehož uplynutí si vůz máte možnost odkoupit, smlouvu si prodloužit, nebo si vypůjčit vůz jiný.

Hotovost versus operativní leasing

Když si spočítáte, na kolik vás vyjde koupě nového vozu, jeho pojištění, pravidelné servisní prohlídky a celková údržba, zřejmě se vám protočí panenky. Nové auto rozhodně není levnou záležitosti. Po finanční stránce se tak operativní leasing mnohdy ukazuje jako výhodnější.

Fabia za 3 300 Kč měsíčně

Například Škoda Fabia Active, již má ve své nabídce společnost Driveto, vás vyjde na necelé 3 300 Kč, což je vzhledem k tomu, že na vás bude jen úhrada pohonných hmot, velmi slušné. Sumu zaplacenou za operativní leasing si navíc rok co rok můžete odečítat z daní.

Životní styl úspěšných lidí

Každý spokojený uživatel služby vám ovšem potvrdí, že zdaleka najde jen o peníze, byť i ty zde hrají jednu z hlavních rolí. Svou roli zde hraje i pohodlí a především možnost každý rok si dopřát luxusu v podobě nového vozu, což je sen snad každého malého (ale i velkého) kluka. Operativní leasing je tak jinými slovy více než pronájem vozu životní styl. Životní styl úspěšných lidí, kteří mají na práci jiné věci, než je údržba jejich automobilu.

K dispozici jsou modely téměř všech značek

A rozhodně je z čeho vybírat. Operativní leasing Driveto tak nabízí všechny na českém trhu dostupné modely vozů značek Volkswagen, Škoda, Ford, Hyundai, Kia, BMW, Audi, Alfa Romeo, Volvo či Jaguár. Vybírat můžete mezi vozy klasickými, kombi, SUV, terenními, dodávkami i malými autobusy.

Reálná versus tachometrová rychlost

Na závěr pro vás máme ještě jednu zajímavost, která s operativním leasingem jako takovým moc nesouvisí, ale každého řidiče se týká. Nejeden řidič se zajímá o to, jak je to s odchylkou tachometru. Respektive s odlišením reálné a tachometrové rychlosti.

Zaměřeno na odchylku tachometru

Rychlost, již udávají tyto radary, a rychlost, kterou jim udává tachometr ve vozidle, totiž nebývá stejná. Rozdíl je v řádu tří až čtyř kilometrů. Když vám tedy váš vlastní tachometr říká, že jedete rychlostí 50 km v hodině, vaše skutečná rychlost je o 3 až 4 kilometry nižší. Pokud tedy rychlost o pár kilometrů překročíte, radar zřejmě toto překročení vůbec nezaznamená. To je rozhodně dobrá zpráva pro všechny řidiče, kteří občas šlápnou na plyn o trochu víc, než by měli. Ale ne zas tak o moc.