Dior zanechal lidem ve své tvorbě velké bohatství. První parfém Miss Dior vznikl v roce 1947 a oslovil mnoho žen, které ho kupují i dnes.

(zdroj obrázku: polyvore.com)

První unisex vůně Eau de Cologne Fraiche způsobila rozruch, jelikož svět ještě neznal jednu vůni pro dvě pohlaví. Každým rokem Dior přinášel nové parfémy, pro ženy i muže, byly plné výjimečnosti, květin, orientálních tónů, někdy sladké, jindy kořeněné.

  • Miss Dior (1947) – První parfém inspirovaný květinami, oslovil mnoho žen díky cypřišově květinové vůni, v retro flakónku. Obsahuje: aldehydy, gardénii, galbanum, šalvěj, bergamot, karafiát, kosatec, Orris kořen, jasmín, neroli, konvalinku, růži, narcis, labdanum, kůži, santalové dřevo, jantar, pačuli, oakmoss a vetiver.
  • Diorama (1949) – Cypřišově ovocná vůně pro ženy (obsahuje: bergamot, broskev, meloun, švestky, jasmín, gardénii, tuberózu, muškátový oříšek, hřebíček, skořici, růži, konvalinku, fialku, kmín a pepř, vetiver, pižmo, santalové dřevo, dubový mech, cedr, kastoreum, Civettu , kůži.
  • Diorissimo (1956) – Romantická, svěží, dámská vůně z padesátých let (obsahuje: konvalinku, ylang-ylang, amaryllis, jasmín, boronii). Christian Dior věřil, že konvalinka je symbolem naděje, radosti, štěstí, proto se stala inspirací pro tento parfém.
  • Poison (1985) – revoluční, dámská, legendární vůně, která provokuje smysly, je kořenitá, dřevitá, ovocná, získala ocenění FiFi v r. 1987 (obsahuje: koriandr, lesní plody, tuberózu, pomerančový med, opopanar).
  • Fahrenheit (1988) – velice oblíbená, pánská, dřevitá vůně, s květinovými tóny (obsahuje: levanduli, mandarinku, hloh, muškátový oříšek, cedr, bergamot, heřmánek, citrón, zimolez, karafiát, santalové dřevo, listy fialky, jasmín, konvalinku, cedr, kůži, fazole tonka, ambru, pačuli, pižmo, vetiver.
  • J’adore (1999) – moderní, elegantní, ženská vůně, ve zlatém flakónku připomínajícím řeckou amforu. Obsahuje: mandarinku, jasmín, švestku, orchidej, růži, amarant, pižmo, ostružiny.

Christian Dior je značka známá po celém světě, nabízí módní oblečení, luxusní kosmetiku a úžasné parfémy. Neustále se rozrůstá o nové, vylepšené vůně, jako například Fahrenheit, který má za těch pár let v nabídce různé verze.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup